Do 20.10.2024 można aplikować na stanowisko specjalisty ds. administracji w Świdwińskim Ośrodku Kultury.
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie min. średnie,
• dobra znajomość pakietu Ms. Office,
• predyspozycje osobowościowe: dobra organizacja pracy własnej, obowiązkowość, terminowość, systematyczność, dyskretność, komunikatywność.
2. Wymagania dodatkowe:
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok.
3. Zakres obowiązków na stanowisku:
• Poszukiwanie informacji o projektach i programach umożliwiających pozyskanie przez instytucję kultury dotacji, środków z funduszy europejskich i innych zewnętrznych;
• Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych o dofinansowanie w ramach w/w programów oraz monitorowanie etapów rozstrzygania wniosków;
• Nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi sponsorami i przygotowywanie wniosków do sponsorów;
• Monitorowanie, raportowanie i rozliczanie projektów dofinansowanych zgodnie
z przepisami prawa w tym zakresie i wymogami instytucji dofinansowującej przy współpracy z instytucją dofinansowującą;
• Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy od chwili przygotowywania wniosku do rozliczenia;
• Prowadzenie projektu dokumentacji finansowo - rozliczeniowej w zakresie pozyskiwanych środków unijnych, w tym przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń, rozliczanie projektów
• Udział w realizacji wydarzeń kulturalnych organizowanych przez instytucję kultury
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys – curriculum vitae;
• list motywacyjny,
• kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających staż pracy;
• kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
• kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
• zgoda na przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych innych niż imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowej pracy – jeżeli zostały zamieszczone w dokumentacji aplikacyjnej (załącznik do ogłoszenia).
0 odpowiedzi