Ta strona wymaga JavaScript do poprawnego działaniaPoszukiwany pracownik - Specjalista ds. administracji
Miasto Świdwin - w Kontakcie JST

Ogłoszenia

Zobacz najnowsze ogłoszenia z samorządu

Poszukiwany pracownik - Specjalista ds. administracji

4 miesiące temu

Do 20.10.2024 można aplikować na stanowisko specjalisty ds. administracji w Świdwińskim Ośrodku Kultury.


1. Wymagania niezbędne:

• wykształcenie min. średnie,

• dobra znajomość pakietu Ms. Office,

• predyspozycje osobowościowe: dobra organizacja pracy własnej, obowiązkowość, terminowość, systematyczność, dyskretność, komunikatywność.


2. Wymagania dodatkowe:

• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok.


3. Zakres obowiązków na stanowisku:

• obsługa korespondencji i dokumentacji przychodzącej i wychodzącej,

• segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie ŚOK,

• obsługa poczty elektronicznej ŚOK,

• redagowanie pism i sporządzanie niezbędnych dokumentów (umów),

• drukowanie, kopiowanie, faksowanie, kompletowanie, wydawanie i archiwizowanie dokumentów,

• utrzymywanie w tajemnicy treści dokumentów i danych niejawnych,

• koordynowanie obrotu dokumentów i faktur między ŚOK i CUW,

• prowadzenie rejestrów: zarządzeń i delegacji,

• prowadzenie list obecności i spóźnień pracowników,

• obsługa w zakresie reprezentowania i kontaktów ŚOK z innymi podmiotami:

a) umawianie spotkań z interesantami

b) odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,

c) organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,

d) serwowanie poczęstunku dla interesantów, organizacja cateringu.

e) prowadzenie kalendarza elektronicznego spotkań i zadań przełożonego,

f) aktualizowanie informacji i danych na dysku.

g) sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego.

• zaopatrywanie biura w materiały biurowe,

• zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna),

• dbałość o porządek w sekretariacie,

• prowadzenie kasy Świdwińskiego Ośrodka Kultury.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

• życiorys – curriculum vitae;

• list motywacyjny,

• kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających staż pracy;

• kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;

• kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

• zgoda na przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych w dokumentach aplikacyjnych innych niż imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowej pracy – jeżeli zostały zamieszczone w dokumentacji aplikacyjnej (załącznik do ogłoszenia).

Co o tym myślisz?

0 odpowiedzi

Lokalizacja